www.vwgolf2.fora.pl -
Forum Fanów Golfa II
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.vwgolf2.fora.pl Strona Główna
->
Silnik
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy Organizacyjne
----------------
Regulamin
Propozycje i informacje dotyczące forum
My i nasze zainteresowania
Samochody
----------------
Nasze Golfy
Projekty
Giełda
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
Usługi
Modyfikacje
----------------
Silnik
Doładowanie silników
Tuning CPU
Układ Dolotowy
Układ Wydechowy
Układ Elektryczny
Car Aduio
Nawigacja i CB Radio
Układ Kierowniczy i Zawieszenia
Felgi i Opony
Układ Chłodzenia
Blacharka
Tuning Wnętrza
Ciekawe
----------------
Filmy
Zdjęcia
Zloty
Download
Inne
----------------
Pogawędki o wszystkim i o niczym
Linki
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
cygan
Wysłany: Sob 18:10, 24 Paź 2015
Temat postu: Swap 2.3 v5 aqn od podstaw mk2!
Witam wszystkich co robia swap 2.3 v5 aqn 170km, do golfa mk2, moja przygoda zaczela sie tak kupilem golfa mk2 z silnikiem 1.6 na gazniku wiec byl plan na silnik2.0 16v abf wiec silnik kupilem za niska cene wiec zabralismy sie za prace ale nie o tym tu mowa.
Po znudzeniu sie abfem zakupilem toledo 2.3 v5 anglik . Wiec prace trwaly nad wyciaganiem silnika i calej elektryki tak by nie ciac jej wszystko sie udalo.
Nadszedł czas na powieszenie silnika na lapy.
Łapa od strony rozrzadu czyli patrzac od przodu na silnik po lewej stronie z tylu na bloku zakupiłem z protune , łapa od skrzyni z passata b3 lub b4 vr6 , przednia łape trzebe przerabiac tak by silnik mial kat wiec juz trzeba samemu zrobic tak by pasowalo plus belka przednia od passata vr6 b3.
Silnik wchodzi bez problemu bez ciecia podluznic
Co jeszcze wazne wozek musi byc od golfa mk3 by wszystko pasowalo.
Wydech pasuje od 2.3 v5 do pierwszej sondy nic nie haczy nic nie puka o kaste,druga sonda nie potrzebna usunie sie komputerem tak samo jak dodatkowy filtr powietrza.
Skrzynia zostaje od 2.3 v5, wysprzeglik ktory jest w skrzyni nie pasuje musi byc od passata b3 lub b4, flansze od golfa 3 tdi 100mm srednicy poloski dalem od corrado 2.0 ady 115 km wszystko pasuje jedzie nic nie strzela ale to sie okaze po wiekszych kilometrach.
Wybierak biegow takze zostaje od toledo, wszystko podchodzi jak by to tam bylo seryjnie
Pedały tez nie podejda te ktore sa w golfie mk2 , passuja od passata b3 lub b4, nie pasuja poniewaz pedal sprzegla jest hydrauluiczny nie na linke
Pedal gazu musi byc elektryczny od teledo tak by pasowal pod wiazke od silnika.
W scianie grodziowej trzeba wywiercic otwor na pompke sprzegla ktora passuje od passata b4 mocowanie pompki i serwa od passata b4.
Zbiorniczek plynu hamulcowego takze od passata b4 bez abs taki by mail wyjscie do pompki sprzegla.
Zbiorniczek wody zostaje od mk2 wszystkie weze wodne tez pasuja pod wyjscia od mk2.
Chlodnica na zamowienie lub od jakies wersji vr6, dwa plaskie wentylatory.
Linka predkosciomierza musi byc od corrado g60 wkrecana w skrzynie. Obrotomierz tez idzie zrobic tylko jeszcze do tego nie doszlem.
Dwie pompy paliwa jedna w zbiornik jedna zewnetrzna.
Jak cos priv. pozdrawiam
Mysle ze cos pomoglem:)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Softmetal theme by Macthink
Regulamin